Lakhau Patak Maile Kosish Gare|Nabin K bhattarai|Lyrics

लखौ पतक मैलए कोसिश गरे
बिर्सिन्छु कि म तिमीलाई भने
आह मैलए सकिन चहेर पनि
भुलौन यो मान लाई कही पनि
लखौ पतक मैलए कोसिश गरे

प्रभात को लालि बनी तिमी चौचौ
भागन खोज्द म चय बनी आउचौ
प्रभात को लालि बनी तिमी चौचौ
भागन खोज्द म चय बनी आउचौ
आह मैलए सकिन चहेर पनि
भुलौन यो मान लाई कही पनि
लखौ पतक मैलए कोसिश गरे
बिर्सिन्छु कि म तिमीलाई भने

गोधुली साझ बनी तिमी चौचौ
आख चिम्ली बस्द सपना बनी आउचौ
गोधुली साझ बनी तिमी चौचौ
आख चिम्ली बस्द सपना बनी आउचौ
आह मैलए सकिन चहेर पनि
भुलौन यो मन लाई कही पनि

लखौ पतक मैलए कोसिश गरे
बिर्सिन्छु कि म तिमीलाई भने
आह मैलए सकिन चहेर पनि
भुलौन यो मान लाई कही पनि
लखौ पतक मैलए कोसिश गरे
बिर्सिन्छु कि म तिमीलाई भने
लखौ पतक मैलए कोसिश गरे

The lyrics may be wrong pronounced in some place.Sorry for that.the mistake exist because it has been converted to Nepali by Nepali Unicode.

0 comments:

Post a Comment

Please Feel Free To comment..Your comment will prove to be Gold for us...